Aby zobaczyć więcej realizacji zapraszamy do odwiedzania naszych kont w Social Mediach

PORSCHE MACAN - ZABEZPIECZENIE LAKIERU POWŁOKĄ ORAZ FOLIAMI

Najnowszy, usportowiony Macan trafił do nas w celu zabezpieczenia newralgicznych miejsc folią ochronną, oraz pokrycia reszty nadwozia pakietem powłok ceramicznych.

Zabezpieczenie folią ochronną:
– Wszystkie elementy typu “piano black”
– Wnęki klamek
– Ranty drzwi
– Wszystkie progi wewnętrzne w tym próg załadunkowy bagażnika

Zabezpieczenie powłoką ceramiczną:
– Wszystkie elementy lakierowane nadwozia
– Komplet lamp
– Elementy plastikowe

PORSCHE 716 - kompleksowe zabezpieczenie powłoką OPTI COAT PRO+

Ten Cayman trafił do nas z przebiegiem zaledwie 300 km, ale szeroki zakres usług mających na celu zabezpieczenie wszystkich elementów zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz samochodu sprawił, że praca nad nim zajęła 3 dni. Prace zaczęliśmy od demontażu kół, które po wieloetapowym przygotowaniu zostały zabezpieczone topową powłoką Opticoat Pro, oraz od wieloetapowego czyszczenia nadwozia. Całe wnętrze pojazdu zostało skrupulatnie przygotowane do zabezpieczenia tkanin, skóry oraz winyli dedykowanymi do tego środkami. Następnie cały lakier przeszedł jednostopniową korektę lakieru z użyciem specjalnego primera, który przygotowuje lakier pod zabezpieczenie. Lakier w idealnym stanie został zabezpieczony jedyną na świecie powłoka na bazie węglika krzemu – rewolucyjnym Opticoat Pro+. Samochód po tak kompleksowej usłudze wyjechał na pełne słońce, które aż oślepiało nas odbijając się od lakieru. Utrzymanie tego efektu od dzisiaj będzie wymagało jedynie regularnego, diametralnie uproszczonego mycia.

S-Max Vignale - zabezpieczenie lakieru powłoką ceramiczną i foliami

Zapraszamy do obejrzenia zaległej relacji z prac nad najnowszym Fordem S-max Vignale. Samochód prosto po wyjeździe z salonu odwiedził nas w celu zabezpieczenia wszystkich newralgicznych miejsc foliami ochronnymi PPF oraz aplikacji powłoki ceramicznej na resztę nadwozia. Zaimpregnowaliśmy również białe skóry, przed którymi wiele wyzwań w postaci podróży z gromadką dzieci.

Ochrona bezbarwnymi foliami PPF:
– Wszystkie progi wewnętrzne
– Wszystkie słupki tzw. Piano black (a było ich 8)
– Próg załadunkowy bagażnika
– Wnęki klamek
– Ranty drzwi

Ochrona ceramiczna:
– Wszystkie elementy lakierowane nadwozia
– Lampy przednie oraz tylne

FORD FOCUS - ZABEZPIECZENIE FOLIĄ CERAMICZNĄ I FOLIAMI

Najnowszy Ford Focus prosto po wyjeździe z salonu trafił do nas praktycznie prosto z salonu, wykonaliśmy następujące zabiegi: 

Ochrona folią ochronną PPF:
– Wszystkie progi wewnętrzne w tym próg załadunkowy bagażnika
– Wnęki klamek
–  Ranty drzwi
– Wszystkie słupki tzw. “piano black”
– Lampy przednie
Ochrona powłoką ceramiczną:
– Wszystkie elementy lakierowane nadwozia
– Tylne lampy
– Tworzywa sztuczne
Na dwóch ostatnich zdjęciach przedstawiamy efekt pracy przy usuwaniu wżerów po owadach z praktycznie nowego samochodu.. Dzisiejsze lakiery są szczególnie delikatne – warto o nie dbać od samego początku.

AUDI A3 - PEŁNA KOREKTA LAKIERU + ZABEZPIECZENIE POWŁOKĄ

Dziesięcioletnie audi, posiadające bardzo ciekawy lakier z ładnym “ziarnem” miało otrzymać jednoetapowe odświeżenie lakieru. Niestety, auto posiadało bardzo dużo głębokich wżerów po ptasich odchodach oraz owadach, a 10 lat nieprawidłowej pielęgnacji nie pozwoliłoby na uzyskanie satysfakcjonujących efektów przy takim zakresie prac. Sytuacja ta wymagała abyśmy wyciągnęli najmocniejsze działa i rozpoczęli pracę z dachem oraz maską od papieru ściernego na mokro (tzw. wet sanding). Finalnie po wieloetapowej korekcie lakieru w której usunęliśmy przynajmniej 90% rys zabezpieczyliśmy auto dwuletnią powłoką GlossCoat, która sprawiła, że auto nabrało niezwykłego połysku, a jego utrzymanie w czystości będzie dużo łatwiejsze. Po kilkudziesięciu godzinach pracy samochód znacząco wyróżnia się na ulicy od swoich rówieśników, a nawet aut prosto z salonu, czego dowodem są zdjęcia w pełnym słońcu.

BMW GT - powłoka ceramiczna na lakier + gruntowne czyszczenie i zabezpieczenie felg

Prezentowany egzemplarz BMW GT odwiedził nas celem odświeżenia lakieru i reaplikacji powłoki ochronnej. Reaplikacji ponieważ stan wyjściowy lakieru oraz pozostałości powłoki hydrofobowej na szybie czołowej sugerowały, że poprzedni właściciel zadbał o utrzymanie samochodu w nienagannej kondycji. Po dogłębnym oczyszczeniu całego nadwozia wraz z felgami, które były delikatnie mówiąc w nie najlepszej kondycji , wykonaliśmy jednoetapowe odświeżenie lakieru, które w tym wypadku wystarczyło aby samochód stał się godny ceramicznego wdzianka. Finalnie sam lakier, fronty felg jak i wszystkie elementy z tworzyw sztucznych zabezpieczyliśmy powłoką ceramiczną Optimum Glosscoat. Smutnym zakończeniem tej historii jest niestety fakt, że element z paskudną rysą, którą usunęliśmy przy pomocy papierów ściernych już następnego dnia padł ofiarą parkingowej stłuczki, której usunięcie wymagało ingerencji blacharsko-lakierniczej. Niemniej jednak całe auto prezentuje się doskonale, a i wspomniany element doczekał się korekty i ceramicznego zabezpieczenia.

VW Arteon - zabezpieczenie powłoką ceramiczną i bezbarwnymi foliami ochronnymi.

 

Przedstawiamy najnowszego VW Arteona po wizycie w naszym studio. Samochód po wyjeździe z salonu trafił do nas w celu zabezpieczenia pięknego, czarnego lakieru.
Próg załadunkowy bagażnika oraz elementy piano black zabezpieczone zostały bezbarwną folią ochronną Suntek Ultra Warsfoll.
Reszta nadwozia została pokryta najwyższej jakości powłoką ceramiczną od Opti-Coat Poland👌

 

 

 

Audi S7 - aplikacja powłoki ceramicznej

Prezentowane audi S7 należy do prawdziwego fana marki, który chciał sprawdzić czy powłoki ceramiczne są produktem dla niego. Z pomocą przyszedł Glosscoat, który pozwala poznać naturę tego zabezpieczenia bez nadmiernego obciążenia dla portfela. Celem przygotowania powierzchni pod aplikację powłoki, auto przeszło jednoetapowe odświeżenie lakieru (oczywiście wcześniej zostało dogłębnie, wieloetapowo oczyszczone), które pozwoliło nadać autu prawidłowego błysku i uratowało bardzo newralgiczne słupki tzw. “piano black”. Zabezpieczone zostały również fronty felg oraz zewnętrze elementy z tworzyw sztucznych, a uszczelki na okres zimowy zostały zabezpieczone dedykowanym środkiem.

 

 

 

PEUGEOT 3008 - aplikacja powłoki ceramicznej OPTI-COAT PRO+

Prezentowany Peugeot 3008 trafił do nas niemal prosto z salonu celem kompleksowego zabezpieczenia całego nadwozia. Podczas przygotowywania lakieru zauważyliśmy w szczelinach lamp resztki pasty polerskiej co przywołało najczarniejsze myśli… Na szczęście po dokładnym oczyszczeniu nadwozia i inspekcji lakieru okazało się, że samochód jest wolny od hologramów będących częstym produktem ubocznym “profesjonalnej wydawki” w salonie. Słupki piano black i 2 lekko porysowane elementy poddaliśmy delikatnej korekcie, a pozostałe części nadwozia przygotowaliśmy do aplikacji topowej powłoki Opticoat Pro+ przy pomocy dedykowanego primera aplikowanego maszynowo. Oczywiście zabezpieczyliśmy również wszystkie elementy z tworzyw sztucznych, których w przypadku tego modelu jest całkiem sporo. Szyby po dokładnym
oczyszczeniu (również przy pomocy cleanera aplikowanego maszynowo), zostały zabezpieczone tzw. “niewidzialna wycieraczką” z gamy Optimum. Tak przygotowany samochód + właściciel zdeterminowany by o nie dbać = piękna prezencja przez lata.

MASERATI GranTurismo - korekta i zabezpieczenie lakieru + kosmetyka wnętrza

Naszym zdaniem sylwetka pierwszej generacji GranTurismo opiera się wskazówce zegara jak mało które auto klasy premium. Prezentowany egzemplarz po 10 latach doczekał się wieloetapowej korekty lakieru mającej na celu przywrócenie dawnego blasku. Zważywszy na stan lakieru, w wielu miejscach musieliśmy posługiwać się papierami ściernymi. Niestety niektóre z uszkodzeń udało się jedynie spłycić, choć zaokrąglenie krawędzi najgłębszych rys sprawiło, że są one znacznie mniej widoczne. Odklejające się emblematy zostały zdjęte, a przestrzeń pod nimi wypolerowana, dzięki czemu po ponownym montażu całość wygląda estetycznie. Zajęliśmy się również całym wnętrzem, choć najważniejszym zadaniem było przywrócenie skórom dawnego koloru i elastyczności oraz ich zabezpieczenie. Nie umknęła nam również komora silnika, która będąc schronieniem dla pięknego silnika V8 zasłużyła na odrobinę uwagi. Finalnie lakier oraz elementy z tworzyw sztucznych zostały zabezpieczone powłoką ceramiczną Optimum GlossCoat, a szyba czołowa powłoką hydrofobową również z gamy OPT. Mamy nadzieję, że przed Maserati przyszłość wspaniałego youngtimera.

JEEP Grand Cherokee SRX - aplikacja powłoki ceramicznej OPTI-COAT PRO+

Jeep Grand Cherokee SRT – ważące prawie 2.5 tony monstrum z silnikiem V8 HEMI o pojemnośc 6.4l to niewątpliwie rzadki widok na naszych drogach. Oczywiście takie gabaryty to również bardzo dużo pracy, z którą przyszło nam się uporać. Samochód po przejechaniu 2 tys. km odwiedził nas w celu zaaplikowania na lakier powłoki ceramicznej Opti-coat Pro. Pomijając obcierkę na przednim nadkolu i kilka miejsc z nieprawidłowo wyprowadzonym papierem ściernym (prawdopodobnie użytym przez
dealera chcącego usunąć niefortunny wżer po ptasich odchodach, które przez nowoczesne lakiery przechodzą jak przez masło…), samochód posiadał jedynie delikatne ślady użytkowania, których usunięcie wymagało jednoetapowej korekty. Po dokładnym przygotowaniu powierzchni lakier samochodu oraz elementy z tworzyw sztucznych zostały pokryte jedyną na świecie powłoką ceramiczną na bazie węglika
krzemu – Opti-coat Pro+.

BMW E63 - renowacja tapicerki skórzanej + detailing wnętrza

Fotele tego egzemplarza E63 rozpoczęły swój żywot w Stanach Zjednoczonych, ale dopiero w Polsce doczekały się należytej opieki. Nieeksploatowana tylna kanapa wymagała jedynie czyszczenia i impregnacji, niestety przednie fotele po wyczyszczeniu uświadomiły nam, że efektowne wytarcie to nie jedyny problem. Miejscowe braki lakieru wykończeniowego, odbarwienia od jeansów i przetarcia (zwłaszcza w okolicy szwów – nieodkurzane drobinki piasku to dla skóry papier ścierny!) sprawiły, że zdecydowaliśmy się na renowację obu siedzisk. Przy okazji udało nam się pozbyć szpetnego ubytku na prawym boczku, a cierpliwy dobór koloru sprawił, że miejsce naprawy jest całkowicie niewidoczne. Oczywiście samochód przeszedł również kosmetykę wnętrza tak, aby dopełnić całości i sprawić, że dalej
będzie ulubionym nabytkiem właściciela.

FORD MUSTANG - polerowanie lakieru + kosmetyka wnętrza

Na reanimację tego konika mieliśmy jeden dzień… W tym czasie udało nam się wykonać bardzo mocnego one stepa, zaaplikować powłokę na całkowicie wyblakłe plastiki, oraz kompleksowo ogarnąć całe wnętrze. Doprowadzenie tego lakieru do ideału zajęłoby tydzień… Widząc co wydał lakiernik, wiem też, że kosztowałoby więcej, niż lakierowanie. Mimo wszystko dla nas prezentuje się bardzo dobrze.